علی دایی: با این حکم شوکه شدم

 

 

راسخون : علی دایی هم از حکمی که برای پرسپولیس صادر شده انتقاد می‌کند.

صدای علی دایی هم درآمد. او مثل علی فتح‌الله‌زاده، در در حمایت از پرسپولیس، لب به سخن گشود. علی دایی که اتفاقات اخیر لیگ برتر را دنبال کرده، می‌گوید با حکم کمیته انضباطی شوکه شده است. حتی می‌گوید این حکم، چیزی فراتر از یک شوک به فوتبال ایران بود.

*وضعیت تیم راه‌آهن بعد از این برد چطور است؟
از همه نظر خوب است. هم روحیه بچه‌ها خوب است هم تمرینات خوبی برگزار می‌کنیم. از همه نظر برای بازی با سایپا آماده می‌شویم. ما بازی سختی در پیش داریم. ولی این بازی و هر 5 مسابقه‌ای که داریم فینال است. ما تا پایان فصل 5 فینال داریم و باید نتایج خوبی بگیریم تا افسوس نخوریم. هر چند الان حسرت بازی‌هایی را می‌خوریم که در دقایق پایانی خوردیم یا با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم. ولی از آن به بعد باید طوری عمل کنیم که چیزی مانع برد ما نشود.

 

*با تیمی بازی دارید که در آن بازی می‌کردید و از آن خاطرات خوبی دارید. اتفاقا در اولین سال مربیگری با همین تیم قهرمان لیگ شدید.
من باشگاه سایپا را باشگاه خودم می‌دانم. همیشه این‌طوری بوده و الان هم همین است. خاطرات خوب و فراموش نشدنی دارم در سایپا. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مربیگری می‌کردم. مجموعه خوبی بود. آن موقع در سایپا دلمان نمی‌آمد بعد از تمرین برویم خانه‌هایمان. می‌نشستیم با بچه‌ها شوخی و بگو و بخند. روزهای خوبی بود. ولی الان مربی راه‌آهن هستم و الان باید تیم خودم (سایپا) را ببرم.

 

*سایپا هم که اخیرا نتایج خوبی گرفته و بازیکنان این تیم مثل کریم انصاری‌فرد و پیروز قربانی در بازی با شما حضور دارند.
بازی کردن در زمین کرج خیلی سخت است. سایپا بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازیکنان توانمندی دارد. اخیرا هم نتایج خوبی گرفته‌اند و در وضعیت فنی خوبی قرار گرفته‌اند. ولی ما در تعطیلات عید و فروردین تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان سر حال و قبراق هستند و فقط به پیروزی فکر می‌کنند.

 

*مهم‌ترین اتفاقاتی که این هفته افتاد کسر امتیاز از پرسپولیس بود و قطع بازی این تیم با داماش. نظر شما چیست؟
هم به خاطر قطع بازی در حالی که یکی دو دقیقه مانده بود تمام شود، هم به خاطر کسر امتیاز، آدم شوکه می‌شود و نمی‌داند چه بگوید. چه می‌شود که چنین مسائلی در این مسابقه اتفاق می‌افتد. مگر بار اول است که فحاشی می‌شود به داور. هر وقت فحاشی شد باید بازی قطع شود یا کسر امتیاز شود؟ اگر این‌طوری است چرا تا حالا این اتفاق نیفتاده؟ تا حالا نه بازی قطع شده نه امتیاز کسر شده. مگر به مربیان و بازیکنان توهین و فحاشی نمی‌شود؟ من همین الان می‌توانم 20 نمونه بگویم که در لیگ امسال بدترین فحاشی‌ها شده است، حتی بدتر از این بازی. ولی نه بازی قطع شده نه امتیاز کسر شده. بازی‌هایی بوده که 100 هزار تماشاگر به یک بازیکن یا مربی یا داور فحش داده‌اند ولی آب از آب تکان نخورده است. اما حالا می‌آیند امتیاز کم می‌کنند.

نه این‌که من در این تیم بوده‌ام و هوادارانش را دوست دارم، بلکه هر تیمی بود این حرف را می‌زدم. این تصمیماتی فراتر از شوک است. فوتبال ما تا کی باید تاوان این اشتباهات را بپردازد؟ این اشتباهات و این تصمیمات تا کی باید به فوتبال ما ضربه بزند؟ چرا آمده‌ایم با یک سری کارها جو را ملتهب می‌کنیم؟ من فقط یک سوال دارم. آیا این راه اصلاح کردن تماشاگران است؟ یا این‌که این تصمیمات بدتر می‌کند جو را؟ الان یک کلاف سر در گمی درست شده که 100 نفر نمی‌توانند آن را درست کنند. اگر این‌طوری باشد که هر باشگاهی می‌آید یک سری تماشاگر غالب می‌کند به تماشاگران تیم حریف و می‌گوید فحش بدهید تا از رقیب امتیاز کم شود.

خیلی راحت می‌شود این کار را انجام داد. من از یک حرف آقای رویانیان در برنامه نود خوشم آمد. آنجایی که گفت ما در فوتبال علت‌ها را رها کرده‌ایم و به دنبال معلول‌ها هستیم. تا وقتی علت برطرف نشود، آیا می‌توان بقیه چیزها را درست کرد؟

 

*مثل این‌که شما هم از آقای رفیعی خاطرات زیاد جالبی ندارید؟
من نمی‌خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم. رفیعی داور است و داور هم اشتباه می‌کند. ولی الان که این سوال را پرسیدید یاد فصل گذشته افتادم که پرسپولیس با نفت بازی داشت و رفیعی داور بود و مکرر به ضرر پرسپولیس اشتباه می‌کرد. من هم بعد از بازی مصاحبه کردم و خیلی ناراحت و عصبانی بودم. ولی مسئولان به جای این‌که با ایشان برخورد کنند با من برخورد کردند و از او دفاع کردند.

 

من را جریمه نقدی و ممنوع‌المصاحبه کردند. در حالی که من حرف حق را زدم. و گذشت زمان همه چیز را مشخص کرد. همین داور فصل قبل با اشتباهات خودش بازی راه‌آهن – پاس را در همدان به جنجال کشاند. در یک مسابقه دیگر هم اشتباهی کرد که من گفتم یک بچه هم این را تشخیص می‌دهد. متاسفانه مثل آب خوردن همه چیز را سر ما خالی می‌کنند. در حالی که باید دنبال علت بگردند. در بازی پرسپولیس همه دیدند که گل داماش آفساید بود. دو بازیکن پرسپولیس به ناحق اخراج شدند.

 

خیلی‌ها می‌گویند اخراج مازیار زارع درست بود ولی نظر من این است که مازیار اصلا کاری با بازیکن حریف نداشت و توپ را زد. کارشناسان داوری دوباره این صحنه را ببینند و بگویند مازیار زارع توپ را زده یا نزده. در صحنه اخراج نصرتی به وضوح مشخص بود قبل از این‌که نصرتی روی زنیدپور خطا کند، زنیدپور خطایی روی علی‌عسگر انجام داد که وقتی دیشب این صحنه را دیدم، یک لحظه فکر کردم این دو نفر دارند با یکدیگر کشتی می‌گیرند که در آن کشتی، زنیدپور فن زیبایی زد و صاحب توپ شد اما داور این خطا را اعلام نکرد. من در برنامه نود دیشب مسائلی را دیدم که نشان داد فوتبال ما چرا دارد به بیراهه می‌رود. جایی که برخی، شخصیت فردی آدم‌ها را هدف می‌گیرند برای توجیه کارشان.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

 در دیدار با نماینده بارسا

پیراهن شماره 10 بارسلونا به نام کفاشیان

 

 

راسخون : نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران در نشست با علی کفاشیان پیراهن شماره 10 این باشگاه را به رئیس فدراسیون فوتبال اهدا کرد که در این جلسه خبر مذاکره یکی از شبکه‌های اسپانیا که برای پخش تلویزیونی رقابتهای فوتبال ایران کطرح شد.


نشست مشترک علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مجید نیرومند نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران صبح امروز با حضور عباس ترابیان و حسینی روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست ترابیان با خوشامدگویی به میهمانان اعلام کرد دعوتنامه‌ای از باشگاه بارسلونا به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده است که در آن حاوی نکات مهمی است.

وی اضافه کرد: همچنین یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا که در زمینه اسپانسرینگ فعال است، برای پخش تلویزیونی رقابتهای فوتبال ایران قصد مذاکره دارد.



در ادامه جلسه مجید نیرومند درباره نامه ارسالی باشگاه بارسلونا گفت: ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا در نامه‌‍ای به شما، انتخاب دوباره رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفته و معتقد است این انتخاب نوعی جهش در فوتبال ایران است زیرا ثبات مدیریت در فوتبال ایران اتفاق افتاده که می‌تواند باعث پیشرفت فوتبال شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال اسپانیا 12 سال است که رئیس فدراسیون فوتبالش تغییر نکرده و به همراه شما عضو کمیته فوتسال فیفاست.

نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران ادامه داد: در این نامه که از سوی رئیس باشگاه بارسلونا ارسال شده در خصوص نزدیکی روابط و همکاری‌های دوجانبه به نکات مهمی اشاره شده  که البته ازعلی کفاشیان دعوت شده است تا به باشگاه بارسلونا بیاید و از نزدیک از این باشگاه بازدید کند و مذاکرات رو در رویی را با رئیس باشگاه بارسلونا داشته باشد.

در پایان این نشست پیراهن باشگاه بارسلونا با نام کفاشیان از سوی ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا به رئیس فدراسیون فوتبال ایران اهدا شد.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

 شناسه خبر: 3914770

 
كسر 2 امتيازي كه سنگ بزرگ بود

راستي محروميت رفيعي به خاطر چه بود؟

وقتي روز گذشته با حسين عسگري صحبت كرديم در كمال آرامش گفت: "محروميت محمود رفيعي به دليل اشتباهات داوري بود نه به خاطر قطع بازي"

 

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: بامداد امروز از سوي كارشناس داوري و حسين عسگري مطالبي را شنيديم كه از تعجب دهانمان باز ماند.

حسين عسگري رييس دپارتمان داوري در كمال متانت و خونسردي اين بار معتقد بود كه البته رفيعي نيز اين مسئله را تأييد كرد: "رفيعي به خاطر مصاحبه محروم شد" اظهارات ضد و نقيض و دفاع از صحنه هايي كه شايد براي هر بيننده اي واضح بود از سوي حسين عسگري شايد فقط انزجار را از قضاوت محمود رفيعي بيشتر كرد و اي كاش اين دفاع كوركورانه از رفيعي را حداقل حسين عسگري انجام نمي داد شايد با پذيرش اشتباه محرز از سوي كميته داوران و محمود رفيعي كه تازه معتقد بود روز خوبش بوده است مي توانست هضم قضيه را براي معترضين آسان كند.

اما امان از اين زبان نصيرزاده كه گفت: "بي عدالتي كميته داوران عمر آن را كوتاه مي كند" همين مسئله شايد فشار حسين عسگري را تا حدي بالا برد كه دعواي فوتبال مملكت تبديل شد به يك دعواي شخصي با ريشه اي كهنه و قديمي.

خلاصه ما كه نفهميديم محمود رفيعي براي چي محروم شد، مقصر بود يا نبود؟ پرسپوليس اين وسط چه گناهي داشت؟ تماشاگران را چطور مي توانست مهار كند، كسر 2 امتياز چگونه انجام شد؟ بالاخره از همه مهمتر رويانيان به جاي امتياز از كلمه نمره استفاده كرد و تازه خيلي جالب بود كه گفت امتياز يا بايد يك باشد يا 3 چطور 2 امتياز كم كرديد؟داور، نقش اصلي را داشت تا يك سوژه پروپا قرص به همه بدهد تا خصومت هاي شخصي و دشمني هاي ديرينه و رقابت دفاع از فوتبال نمايان شود.
متاسفيم كه اين دفاع كوركورانه فقط فوتبال را مي سوزاند و بنده خدا پرسپوليس كه 2 امتياز از دست داد بدون هيچ اعتراض و هيچ دليلي؟
البته تاكيد متولي انضباطي ملي فدارسيون فوتبال به استيناف نشان مي دهد خودشان هم مي دانند 2 امتياز هيچ جا نمي رود و استيناف را براي همين گذاشته اند.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:perspolis,رفیعی,داور,محرومیت,؟,!,,
ارسال توسط mehdi

 شناسه خبر: 3915561

 
اختصاصي از كنفرانس خبري رويانيان؛

اين سناريو برنامه ريزي شده بود /جلوي فدراسيون مي ايستم !

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در كنفرانس خبري امروز گفت: متاسفم كه اين سناريوي از قبل تعيين شده اين مشكلات را براي ما به وجود اورده است.


 محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشحال بوديم كه فوتبال پس از انتخابات روزهاي خوشي را ببيند اما متاسفيم كه توسط يك داور كه بايد نماد عدالت و اقتدار باشد يك سناريو عليه تيم بزرگ پرسپوليس به وقوع پيوست .

***خبرنگاران ورزشي دانش و بينش بالايي دارند و مسائل را از مسئولان بهتر درك مي كنند

وي ادامه داد: خوشحالم كه خبرنگاران ورزشي دانش و بينش بالايي دارند و مسائل را از مسئولان بهتر درك مي كنند و موضع گيري من نسبت به خبرنگاران در هيچ شرايطي تغيير نخواهد كرد و هميشه و در همه حال از ديد باز آنها نسبت به مسائل استفاده مي كنم.

***داوري كه مي بايست در جهت شرافت فوتبال قدم بردارد و نماد عدالت باشد مظهر ناداوري شد

رويانيان افزود: داوري كه مي بايست در جهت شرافت فوتبال قدم بردارد و نماد عدالت باشد مظهر ناداوري شد و اين مسئله در پي تصميم نادرست در انتخاب داور ضربه سنگيني به تيم ما زد.

رويانيان در خصوص راي صادره اضافه كرد: متاسفانه در اين حكم بجز جنبه طنز و لطيفه تناقض بسياري داشت كاپيتان ما تشويق شد، بازيكنان اعتراض نكردند اما 2 امتياز از ما كسر شد و عدالت در اين حكم واقعا گم شه است.

***پول هم در مي آوريم !

وي افزود: در راستاي اقداماتي كه انجام داديم خوشبختانه پول بليط فروشي از بازي نفت به بعد به حساب باشگاه آمده است.

رويانيان گفت: چه كسي مي خواهد كه پرسپوليس، استقلال و تراكتور نتيجه نگيرند؟

من مي دانمۀ چرا كه آنها طرفدار ميليوني دارند، پرسپوليس در حال حرفه اي شدن است و به عنوان يك تيم موفق و اخلاقي بوده است پس چطور اين حكم صادر شده است؟ اين يك فاجعه ملي است اين قبلا صادر شده است، متاسفم كه مسئولان فوتبال به ما ظلم كردند و ما بايد اين مشكل را حل كنيم و تا آخر ايستاده ايم.

***مدتي است كه دلال ها با بازيكنان ما تماس مي گيرند

وي افزود: مدتي است كه دلال ها با بازيكنان ما تماس مي گيرند چون به آنها راه نداديم به بازيكنان ما پيشنهاد تطميع مي دهند قرارداد تمام بازيكنان واضح است و موجود و احتمال تمديد قرارداد با تمامي بازيكنانمان بسيار زياد است حتي آنهايي كه فكر مي كنند بايد از تيم بروند، دنيزلي هيچكس را خط نزده است.

***مارا در آسيا ببينيد

وي گفت: اوج قدرت ما در آسياست و براي فصل آينده پس از شناسايي ضعف هاي تيم در بازي هاي آسيايي نقاط ضعف را با جذب بازيكنان برطرف مي كنيم .
رويانيان افزود: كفاشيان هم به اشتباه داوري اذعان داشت، وي مرجع عاليقدر فوتبال است و حرفش سنديت دارد اما دبير كلي را به كساني ميدهد كه توانايي هاي اور ا زير سوال ببرند و تصميم هاي آنچناني بگيرند ما از استقلال فدراسيون دفاع كرديم ولي نمي دانستيم اين استقلال دو سويه است.

*** زمان بازي هاي ما قانون به خوبي اعمال مي شود

وي  گفت: در بازي تراكتورسازي و استقلال اين همه فحاشي و آسيب به استاديوم وجود داشت آب از آب تكان نخورد اما در بازي ما قانون را به خوبي اعمال كردند، به خلاقيت آنها در سال 91 تبريك مي گويم .

*** از تباني حرف زدم اين اتفاق افتاد

وي تصريح كرد: من با قاطعيت اعلام مي كنم اين برخورد با پرسپوليس شد چون من از تباني حرف زدم اما اعلام مي كنم تا آخر ايستاده ام و اين توهين را كه توسط يك راي مضحك اعلام شد بي جواب نخواهم گذاشت و بايد حكم درست صادر شود.

رويانيان ادامه داد: با يك حركت بازيكنان ما انگشت نماي جهان شدند نمي دانم چه كسي پشت قضيه است و آيا كسي به كسي ديگر بدهكار است؟ يك عمر پليس بودم و به كسي كلك نزدم و در فوتبال هم نمي زنم اما استقلال فدراسيون بعد از انتخابات فوتبال به نوعي ديگر جوگير شده است.

*** هزينه نظارت بر داوران را من مي دهم

وي گفت: پيشنهاد مي كنم داوران را بيشتر مورد بررسي و نظارت قرار دهند و هزينه اش را من مي دهم تا با سرنوشت تيم ها بازي نكنند داور نمي بايست بازي را متوقف كند.

*** كفاشيان فوتبال را نجات دهد

رويانيان گفت: من دنبال AFC نمي روم كشور قانون دارد تا آخر ايستاده ام كفاشيان بايد فوتبال را نجات بدهد.

وي در مورد تباني تيم هاي فوتبال گفت: در حاليكه دز گذشته اعلام كرده بودم تباني براي ما محرز شده و به همين دليل تيم فوتسال پرسپوليس را منحل كردم بعد از آن جريان از فدراسيون با ما تماس گرفته شد كه چرا اين صحبت را انجام دادم اما بايد بگويم من هميشه حق را مي گويم حتي اگر به ضررم تمام شود.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:رویانیان,پرسپولیس,باشگاه خبرنگاران,کفاشیان,,
ارسال توسط mehdi

 

کمیته داوران بی شک می تواند از امروز بیش از گذشته به عملکردش افتخار کند.

 

پرسپولیس و داماش

 

محمود رفیعی باری دیگر در قضاوت یک مسابقه مهم لیگ برتر ، به مشکل خورد . داور با سابقه ملی کشورمان که پیش از این هم تنها در آخرین کلاس داوری آنالیز اتفاقات داوری نیم فصل دوم که بر روی 8 بازی آخر تیم ها از سوی کمیته داوران انجام گرفته بود ، 4 اشتباه اثرگذار داشته ، در بازی مهم پرسپولیس و داماش ، قضاوتی بحث برانگیز را داشت که نهایتش نیمه تمام ماندن بازی شد. او در این بازی یک پنالتی مشکوک برای پرسپولیس گرفت و کمک دومش روی صحنه گل اول داماش یک آفساید فاحش را نگرفت. دو اخراجی در این بازی هم مزید بر علت شد تا شعارهای زشت تماشاگران آغاز شود . شعارهایی که البته در زمان های اضافه بازی می شد با سوت پایان بازی ، بحرانی جدید را به لیگ برتر ایران اضافه نکند اما ...

آنچه اتفاق افتاد از سوی هواداران بی شک اتفاقی تلخ است و محکوم اما اینکه داور بازی ، در آن شرایط شوکی بزرگ را به لیگ وارد کند و حالا فدراسیون در شرایطی قرار بگیرد که شاید مجبور شود پرسپولیس را تا پایان فصل از داشتن تماشاگر محروم کند. عادل فردوسی پور در پایان بازی می گفت این اولین باری است که یک مسابقه برای توهین به داور نیمه تمام می ماند!

بدون شک توهین هایی که علیه داور داده شده به هیچ وجه قابل دفاع نیستند اما اینکه آیا داور نمی توانست سوت پایان بازی را بزند و بعد در گزارش خود به عملکرد جمعیت بپردازد و حساسیت های کاذب لیگ را بیشتر نکند،سئوالی است که باید رئیس کمیته داوران پاسخگویش باشد. او که این انتخاب را برای این بازی داشته است

عادل می گفت احتمالا الان واکنش ایمون زاید به چیزهایی که در زمین می بیند خیلی جالب است. البته خوب است که او معنی حرف هایی که جمعیت می گوید را نمی فهمد.

بدون شک توهین هایی که علیه داور داده شده به هیچ وجه قابل دفاع نیستند اما اینکه آیا داور نمی توانست سوت پایان بازی را بزند و بعد در گزارش خود به عملکرد جمعیت بپردازد و حساسیت های کاذب لیگ را بیشتر نکند ، سئوالی است که باید رئیس کمیته داوران پاسخگویش باشد. او که این انتخاب را برای این بازی داشته است.

بخش ورزشی تبیان

 

منبع:خبرآنلاین


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

 

جزئیات رشوه میلیونی به کاپیتان تیم لیگ برتری/ پیامک‌هایی که لو رفت!

 

 
  راسخون : برخی افراد ناشناس با ارسال پیامک‌هایی به کاپیتان یکی از تیم‌های بالانشین جدول رقابتهای لیگ برتر به وی پیشنهاد دادند در ازای دریافت مبالغی زمینه شکست تیمش در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر را فراهم کند اما نقشه آنها با هوشیاری بازیکن ناکام ماند.


روز جمعه بود که سهراب بختیاری زاده اعلام کرد یک شماره تلفن همراه ناشناس در پیامکی از او خواسته است تا در شش هفته باقی مانده لیگ، در ازای دریافت 10 میلیون تومان برای هر مسابقه شکست تیمش را رقم بزند. مدافع با تجربه صبا گفت که در این پیامک پیشنهاد شده بود مبلغ 5 میلیون تومان قبل از هر مسابقه به حساب او ریخته می شود و 5 میلیون دیگر بعد از بازی و در صورتی که کاری برای شکست صبا کرده باشد در حسابش قرار خواهد گرفت. این در حالی است که بختیاری زاده به گفته خودش این مسئله را به سرعت با عبدالله ویسی سرمربی تیم در میان می گذارد و ویسی هم بلافاصله آنرا با مدیرعامل باشگاه مطرح می کند.

مجتبی رمضان بیگی مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص تصریح کرد: خوشبختانه سهراب بختیاری زاده آنقدر آدم باهوش و سالم هست که وقتی چنین مشکلی پیش آمد خودش آنرا با ما مطرح کرد. من از اینکه خود بختیاری زاده چنین کاری کرده است خوشحال شدم، اما از یک طرف هم به خاطر جلوگیری از به هم خوردن تمرکز تیم قصد نداشتم این مسئله پیگیری شود.

وی افزود: شرایط جدول یک مقدار فضا را آلوده کرده است. ممکن است واسطه هایی وجود داشته باشند که به خاطر باقی ماندن یک تیم در لیگ برتر به خاطر یک امتیاز چنین کاری کرده اند. شاید هم هدف این بوده که تمرکز تیم ما را که سالم و به دور از حاشیه کار می کند به هم بریزند.

مدیرعامل باشگاه صبا در پاسخ به این سئوال که " آیا چنین کاری از طرف تیم های رقیب صبا در جدول رخ داده است؟" یادآور شد: من چنین اعتقادی ندارم که تیم هایی مثل نفت تهران یا ذوب آهن چنین کاری کرده باشند. این تیم ها برای همه شناخته شده اند و سالم کار می کنند. شاید این موضوع به مباحث دلالیسم که حتی در میانه های فصل به آن پرداخته شد بر می گردد.

رمضان بیگی در ادامه با تاکید بر اینکه " این مسئله برای ما پیش پا افتاده بوده است، گفت: همانطور که گفتم ما به این مسائل توجهی نداریم. ما الان بازی های حساسی در پیش داریم و تمرکزمان معطوف به آنهاست. ما کار خودمان را می کنیم و البته وکیل حقوقی باشگاه هم پیگیر این مسئله خواهد بود.

وی درباره احتمال تکرار چنین مسئله ای برای بازیکنان جوان‌تر صبا تصریح کرد: وقتی در یک تیم بازیکنان بزرگی مثل رضا عنایتی، سهراب بختیاری زاده، مرتضی کاشی و حمید فرزانه بازی می کنند نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. خود این بچه ها آنقدر بزرگ هستند که هضم چنین مسائلی برایشان راحت باشد و به سادگی از کنار آن عبور کنند.

رمضان بیگی در پایان گفت: قرار است در مراسمی در حضور کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی از تصمیم سهراب بختیاری زاده تقدیر کنیم. اگر سهراب تا این سن و سال فوتبال بازی می کند در کنار توانایی های فنی، به خاطر صداقت و پاکی اش بوده است.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر





تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:رشوه,پیامک,,
ارسال توسط mehdi

 بازیهای لیگ انگلیس در ماه آوریل 

به انگلیسی

Fixtures
 
06/04/12
16:30
 
Swansea City
Newcastle United
-
 
07/04/12
12:45
 
Sunderland
Tottenham Hotspur
-
 
07/04/12
15:00
 
Norwich City
Everton
-
 
07/04/12
15:00
 
Bolton Wanderers
Fulham
-
 
07/04/12
15:00
 
Liverpool
Aston Villa
-
 
07/04/12
15:00
 
West Bromwich Albion
Blackburn Rovers
-
 
07/04/12
15:00
 
Chelsea
Wigan Athletic
-
 
07/04/12
17:30
 
Stoke City
Wolverhampton Wanderers
-
 
08/04/12
13:30
 
Manchester United
Queens Park Rangers
-
 
08/04/12
16:00
Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر




تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

بازیهای آینده لیگ اسپانیا در ماه آوریل

به انگلیسی

Fixtures
 
07/04/12
18:00
 
Rayo Vallecano
Osasuna
-
 
07/04/12
18:00
 
RCD Espanyol
Real Sociedad
-
 
07/04/12
18:00
 
Getafe CF
Sporting Gijón
-
 
07/04/12
20:00
 
Real Zaragoza
FC Barcelona
-
 
07/04/12
22:00
 
Real Betis
Villarreal CF
-
 
08/04/12
12:00
 
Levante UD
Atlético Madrid
-
 
08/04/12
16:00
 
RCD Mallorca
Granada CF
-
 
08/04/12
18:00
 
Athletic Bilbao
Sevilla FC
-
 
08/04/12
21:30
 
Real Madrid
Valencia CF
-
 
09/04/12
21:00
Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر




تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

بازی های لیگ برتر ایران در ماه آوریل2012 

به انگلیسی

 

 Fixtures

 
06/04/12
 
Teraktor-Sazi
Fajr-Sepasi
-
 
06/04/12
 
Rah-Ahan
Mes
-
 
06/04/12
 
Foolad
Saipa
-
 
07/04/12
 
Shahin
Naft Tehran
-
 
07/04/12
 
Saba Battery
Sanat Naft
-
 
07/04/12
 
Malavan
Sepahan
-
 
08/04/12
 
Mes Sarcheshmeh
Esteghlal
-
 
08/04/12
 
Perspolis
Damash
-
 
08/04/12
 
Zob-Ahan
Shahrdari Tabriz
-
 
12/04/12
 
Sepahan
Perspolis
-
 
13/04/12
 
Esteghlal
Saba Battery
-
 
13/04/12
 
Naft Tehran
Shahrdari Tabriz
Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر




تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

 برای دیدن عکس بزرگ و کامل روی آن کلیک کنید.

برای دیدن بیش از 100 عکس و پوستر از استقلال به ادامه مطلب بروید.

  • Iran's Esteghlal players pose before an AFC Champions League group B football match against Uzbekist
  • Fans of Iran's Esteghlal celebrate after their team scored a goal against Uzbekistan's Pakhtakor dur
  • Esteghlal fans cheer for their team
  • Fans of Iran's Esteghlal cheer for their team
  • Fans of Iran's Esteghlal cheer for their team
  • Fans of Iran's Esteghlal watch their team
  • Iran's Esteghlal footballer Farhad Majidi (R) celebrates with teammate Hadi Shakouri after scoring
  • Esteghlal players celebrate
  • Iran's Esteghlal players

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:پرسپولیس,استقلال,قرمز,آبی,عکس,پوستر,,
ارسال توسط mehdi
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 205110
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون