شناسه خبر: 3914770

 
كسر 2 امتيازي كه سنگ بزرگ بود

راستي محروميت رفيعي به خاطر چه بود؟

وقتي روز گذشته با حسين عسگري صحبت كرديم در كمال آرامش گفت: "محروميت محمود رفيعي به دليل اشتباهات داوري بود نه به خاطر قطع بازي"

 

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: بامداد امروز از سوي كارشناس داوري و حسين عسگري مطالبي را شنيديم كه از تعجب دهانمان باز ماند.

حسين عسگري رييس دپارتمان داوري در كمال متانت و خونسردي اين بار معتقد بود كه البته رفيعي نيز اين مسئله را تأييد كرد: "رفيعي به خاطر مصاحبه محروم شد" اظهارات ضد و نقيض و دفاع از صحنه هايي كه شايد براي هر بيننده اي واضح بود از سوي حسين عسگري شايد فقط انزجار را از قضاوت محمود رفيعي بيشتر كرد و اي كاش اين دفاع كوركورانه از رفيعي را حداقل حسين عسگري انجام نمي داد شايد با پذيرش اشتباه محرز از سوي كميته داوران و محمود رفيعي كه تازه معتقد بود روز خوبش بوده است مي توانست هضم قضيه را براي معترضين آسان كند.

اما امان از اين زبان نصيرزاده كه گفت: "بي عدالتي كميته داوران عمر آن را كوتاه مي كند" همين مسئله شايد فشار حسين عسگري را تا حدي بالا برد كه دعواي فوتبال مملكت تبديل شد به يك دعواي شخصي با ريشه اي كهنه و قديمي.

خلاصه ما كه نفهميديم محمود رفيعي براي چي محروم شد، مقصر بود يا نبود؟ پرسپوليس اين وسط چه گناهي داشت؟ تماشاگران را چطور مي توانست مهار كند، كسر 2 امتياز چگونه انجام شد؟ بالاخره از همه مهمتر رويانيان به جاي امتياز از كلمه نمره استفاده كرد و تازه خيلي جالب بود كه گفت امتياز يا بايد يك باشد يا 3 چطور 2 امتياز كم كرديد؟داور، نقش اصلي را داشت تا يك سوژه پروپا قرص به همه بدهد تا خصومت هاي شخصي و دشمني هاي ديرينه و رقابت دفاع از فوتبال نمايان شود.
متاسفيم كه اين دفاع كوركورانه فقط فوتبال را مي سوزاند و بنده خدا پرسپوليس كه 2 امتياز از دست داد بدون هيچ اعتراض و هيچ دليلي؟
البته تاكيد متولي انضباطي ملي فدارسيون فوتبال به استيناف نشان مي دهد خودشان هم مي دانند 2 امتياز هيچ جا نمي رود و استيناف را براي همين گذاشته اند.




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:perspolis,رفیعی,داور,محرومیت,؟,!,,
ارسال توسط mehdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 205718
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون